marți, 10 august 2010

Sunt Stelist!

Visez de multe ori la anii 1986, dar am ramas cu visele.Nu-mi dau seama cum un cioban a reusit sa cumpere Steaua, Nu inteleg cum un ministru a reusit sa vanda clubul de fotbal.Doar banii cred ca-mi pot raspunde.Nu mi-am inchipuit faptul ca monstrii vor distruge o emblema a Romaniei, nu mi-am inchipuit niciodata ca in tara noastra sunt atatia oameni usor influientabili si adoratori de prostie incat sa-l voteze ca Europarlamentar.Va dati seama, el ne reprezinta, el intra in discutii pentru poporul roman.Deschid ochii si ma trezesc din vis EBA Europarlamentar,tiganii din Mogosoaia se iau la bataie, tiganii din Ferentari vand droguri, tiganii din Salajan fura masini.Cred ca as dori sa visez in continuare, parca era mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pagini