vineri, 19 noiembrie 2010

CUVINTE CHEIE

MANELIST, TIGAN, SUPERMARKET, SEMINTE,.........RESTUL LE INTUIESTI.

      Nu-mi pot gasi locul in prostia care ne cuprinde, nu-mi pot defini locul in aceasta alchimie a tarii mele, nu mai  am etaloane care sa ma reprezinte.Oare asa ne-am nascut?... sa fim sclavi, plecaciosi, fara pic de demnitate, tristi,violatori,criminali, lingusitori, barfitori.....Ce-mi spune istoria!...Romanii ne-au caftit, turcii ne-au jecmanit,rusii ne-au biciuit (rimeaza). Am fost pumpincuristii europei,ba cu nemtii, ba cu rusii, ba cu americanii........eu unde sunt?.... Politica la noi este o curvasareala , aratand impotenta unui popor care nu stie sa-si aleaga reprezentantii.
       Ne ingropam singuri, rezultatul il vad din studiile de sociologie care se fac." dispar trei scoli pe zi, apare o biserica la doua zile", o sa ajungem sa mergem prin oras inchinandu-ne tot timpul.Avem de doua ori mai multe biserici decat institutii in care ne putem educa sau sa ne ingrijim sanatatea.Exemplu: in 2008 aveam 16000 locasuri de cult fata de 8221 gradinite,scoli si facultati.In 1990 in Romania existau 28000 unitati de invatamant si 12000 lacasuri de cult, rezultatul e ca in 20 de ani s-au construit 4000 de biserici. E bine si asa, avem unde sa ne ingropam. Argumentul este clar, economia de piata a adus  goana dupa parohii si dupa banii care decurg de acolo, AMIN! Cu plecaciune ma intreb daca aparatul birocratic al Preasfintitului Sinod nu trebuie si el redus cu 50%, tot din bani publici sunt platiti,sau sa-i privatizam, as fi tare incantat sa vad cati investitori si-ar baga banu( ochiul dracului) in casa mantuitorului.
         Dintr-un popor latin am ajuns un popor(nar) oriental. In loc sa integram noi tiganii ne-au integrat ei pe noi (ascultam manele,  mancam seminte si le-am luat obiceiurile en-gross). Despre unguri ce sa mai zic, ne joaca cum vor (ceardas).........Eu unde ma regasesc?.......Am gasit!
        In frunza doamnei Udrea, cea mai interesanta inventie de marketing in promovarea turismului in romanica. Ce nu-si da seama d-na Udrea e ca promovarea se poate face din primavara pana in toamna, dupa accea frunza se vestejeste si cade iar noi ramanem nuzi.....
        Cu toate acestea eu sunt mandru ca avem atatea supermarketuri pline cu bunatati. E-uri de la 1 la 1000, doar noi suntem cosul de gunoi al Europei. Sunt mandru de investitorii care au venit la noi in tara, iar noi le-am dat pe tava cu paine si sare gratis apa, electricitatea, gazul, titeiul, fierul si bancile.....Suntem destepti ,nu?
  E trist! si e toamna.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pagini