duminică, 1 iulie 2012

Pentru Andrei Năstase

Andrei Năstase, fiul cel mare al lui Adrian Năstase, a postat un mesaj pe pagina sa de Fecebook, chiar înainte să meargă să-şi viziteze tatăl la Penitenciarul Rahova. Tânărul îl compară pe fostul premier cu Moby Dick.

În opinia lui Andrei Năstase, tatăl său poate fi comparat cu Moby Dick, el fiind vânat pentru a-şi hrăni unii orgoliile. Cu toate acestea, Adrian Năstase "nu va fi vânatul la ospăţul pregătit pentru sărbătorirea presupusei victorii."
"Sunt multe motivele pentru care, având în vedere drama pe care o trăim, îmi vine în minte romanul Moby Dick, de Herman Melville. Sunt prezenţi toţi....marinarii, căpitanul şi mai ales duşmanul... Moby Dick. Părintele meu nu este un personaj de roman! Nu preşedintele Băsescu, nici alte caractere de pe corabia acestuia nu vor putea micşora statura politică şi umană a tatălui meu! (...) trăiesc azi, pe viu, scene din urmărirea şi vânarea balenei albe. Scopul vânătorii-orgoliul rănit, comandantul Ahab-il ştiţi, rezultatul niciunul. Spiritul tatălui meu nu poate fi închis, aşa cum orca albă nu a putut fi mâncată. La ospăţul pregătit pentru sărbătorirea presupusei victorii nu va participa vânatul. Ştiu că, pentru unii, tata este greu de digerat, dar pentru mulţi dintre ipoteticii meseni, dânsul este prea mare. În cei opt ani de vânătoare tatăl meu a luptat cu gloata de hăitaşi fără a pune genunchiul sau capul în pământ. Urmărit de oameni ce s-au ascuns în spatele instituţiilor şi-a asumat rolul de vânat politic. Predat de curând, nu pe tavă, ci pe targă (o mică adaptare istorică) tatăl meu continuă să-şi înfrunte urmăritorii. De ce?! Pentru că nu ei, ci istoria este cea care îi va conferi statutul.... trofeu sau Adrian Năstase", a scris Andrei Năstas
Eu, anonimul , care a avut onoarea să te cunoască ştie acest fapt. şi spune ai dreptate! Maneliştii, golden blitzştii , bambuiştii, ebaiştii, băsiştii, blagiştii, fluturiştii, şi udriştii spun nu! Nici căcatul ultimilor nu este bun pentru agricultură,. Istoria ne-o va dovedi, vezi "Antonscu"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pagini